راهنمای خرید و سوالات متداول

 

1- سوالات مرتبط با حساب کاربری

1-1  آیا امکان ویرایش حساب کاربری من وجود دارد؟ 

بله. پس از ورود به حساب کاربری خود و در بخش پروفایل کاربری، نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایید.

1-2 آیا امکان دسترسی به سوابق خریدهای قبلی من وجود دارد؟

بله شما می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود، در بخش سفارشات من، سوابق خریدهای قبلی خود را مشاهده نمایید.

 

2- درباره ثبت و پیگیری سفارش

2-1 آیا برای خرید از آریافودز حتما باید در وب سایت عضو شوم؟

خیر. شما می‌توانید بدون عضویت کلیه کالاها و قیمت‌ها را مشاهده نمایید و به سبد خرید اضافه کنید و فرم ثبت را تکمیل نمایید ولی بهتر است برای مراحل بعدی و ثبت سفارش باید پس از عضویت وارد حساب کاربری خود شده تا بتوانید از کلیه امکانات استفاده کنید.

2-2 آیا فقط در ساعات کاری آریافودز می‌توانم ثبت سفارش نمایم؟

شما در کلیه ساعات شبانه روز می‌توانید نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید و محدودیت زمانی وجود ندارد اما سفارشات طبق برنامه ارسال انتخاب شده توزیع می گردد.

2-3 آیا امکان خرید برای شخص دیگر وجود دارد تا سفارش به ایشان تحویل شود؟

بله. پس از ثبت سفارش و نهایی کردن آن، شما نام، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده را ثبت نمایید. متصدیان تحویل کالا بعد از احراز هویت نسبت به تحویل اقدام می نمایند.

2-4 پیگیری سفارشات در آریافودز چگونه است؟

آریافودز با ارسال پیامک مراحل سفارش را به شما اعلام می‌نماید. با این وجود شما از طریق صفحه پیگیری سفارشات هم می توانید از وضعیت مرسوله خود آگاه شوید.

2-6 پس ازثبت سفارش، میتوانم انصراف دهم؟

بله، می‌توانید در قسمت تماس با ما آریافودز اطلاع رسانی نمایید تا سفارش شما لغو گردد.

2-7 آیا امکان سفارش تلفنی و جود دارد؟

بله، شما میتوانید از طریق شماره مندرج در سایت، سفارش خرید تلفنی داشته باشید.

 

3- ارسال سفارشات

3-1 هزینه ارسال سفارشات چگونه است؟

با توجه به شرایط کالا، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در حساب کاربری – بخش ارسال به اطلاع مشتری می رسد.

3-2 برای ارسال رایگان، باید چقدر خرید کنیم؟

ارسال سفارشات بالای 200 هزار تومان در شیراز رایگان است.

3-3 آیا امکان دریافت سفارش خود در تاریخ و ساعت مشخص وجود دارد؟

بله، شما می توانید با درج زمان مورد نظر خود در قسمت توضیحات سفارش، زمان دریافت موسوله را مشخص نمایید.

 

4- پرداخت

4-1 مبلغ فاکتور سفارش خود را چگونه پرداخت کنم؟

شما می توانید از درگاه پرداخت اینترنتی به صورت آنلاین هنگام ثبت سفارش، نسبت به تسویه اقدام نمایید.

4-2 با کدام کارت بانکی، میتوان هزینه سفارش را پرداخت کرد؟

با کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب میتوانید بصورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت اینترنتیآریافودز ،فاکتور خود را تسویه نمایید.

4-3 پرداخت اینترنتی انجام دادم، مبلغ از حساب من کسر گردید ولی تراکنش ناموفق بود؟

در بعضی مواقع با قطع شبکه بانکی این حالت پیش می‌آید. بانک پس از رفع مغیرت به صورت خودکار مبلغ را به حساب شما برگشت میدهد.چنانچه تا 72 ساعت بازگشت پول انجام نگیرد با بانک عامل پرداخت اینترنتی خود تماس و موضوع را پیگیری نمایید.

4-4 آیا درگاه پرداخت اینترنتی آریافودز، امن است؟

بله، بخش درگاه پرداخت سایت از پروتکل امن https استفاده می‌کند که در ابتدای آدرس وجود دارد .ضمناً به هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از وجود قفل طلایی از سمت راست صفحه مرورگر خود اطمینان حاصل نمایید. توصیه می شود برای ورود اطلاعات کارت خود از صفحه کلید مجازی استفاده نمایید.